Monday, February 9, 2015

CSQ Training @ MRSM Trolak in Kem KAIZEN For Student 2015


Kursus Orientasi Pelajar MRSM Trolak
13-14 Januari 2015
MRSM Trolak
800 pelajar Tingkatan 2,3,4 & 5 MRSM Trolak


CSQ Training Centre menyahut cabaran pada kali ini dengan mengendalikan hampir 800 pelajar MRSM Trolak dalam Kursus Orientasi 2015.

Berbekalkan 10 tenaga Jurulatih & Fasilitator, kami menyahut cabaran Kaunselor Puan Haslinda dan Cikgu Radhi untuk memberikan pengisian dan aktiviti yang terbaik kepada peserta.

Antara gelagat peserta dalam acara SuperTeam!


ALhamdulillah, sepanjang kunjungan CSQ Training Centre dalam siri jelajah ke MRSM di seluruh Malaysia, kami mendapat respons yang positif serta komitmen yang teramat baik dari para peserta. Setara dengan namanya, disiplin peserta memudahkan kami menyampaikan pengisian, melaksanakan aktiviti, menyampaikan arahan dan memastikan setiap objektif dapat dicapai dengan jayanya.

Solat berjamaah & pakej program spiritual dalam memastikan keberkesanan kursus

Antara "Learning Experince" yang dihadapi peserta, Mencungkil bakat dan membina 
kesefahaman diri

Antara kaedah NLP yang diterapkan

Aktiviti yang agak ringkas namun berimpak tinggi

Cabaran "Ular Titi & Ulat Gigi"

Fokus kami dalam kursus ini mat jelas, memastikan para pesera di MRSM Trolak mempunyai view yang jelas terhadap setahun 2015 yang bakal dilalui. Seterusnya menyentuh aspek pemerkasaan diri khususnya dalam isu gejala sosial, cabaran minda dan persekitaran dalam membentuk diri yang terbaik.

Berikut adalah kaedah kami dalam setiap slot bersama pelajar dengan 3 penekanan utama iaitu pembangunan ilmu, perubahan sikap dan pengukuhan kemahiran : 

1. Conditioning
2. Brainstroming Issue
3. Workplay
4. Binding

Selain itu, elemen rewards & appreciate turut dimasukkan bagi memastikan peserta sentiasa bersemangat dan seronok mengikuti kursus.

Terima kasih kepada Guru Kaunselor MRSM Trolak iaitu Cikgu Haslinda dan Cikgu Radhi yang tidak jemu menjemput CSQ Training Centre.

Apa lagi, hubungi CSQ Training Centre di talian 03 6205 2553 untuk 1 pengalaman motivasi baru dan berkesan untuk organisasi anda

Let Us Show You The Way!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...