Monday, February 21, 2011

Kem Motivasi Cuti Sekolah Mac 2011


Kem Motivasi Sahsiah Dan Teknik Belajar 2011


Salam inspirasi untuk semua. Cuti sekolah sesi Mac 2011 akan bermula pada 12 Mac 2011. Creative SQ Consultancy akan menganjurkan Kem Motivasi Cuti Sekolah . Program ini adalah kesinambungan dari Kem Motivasi Anakku Soleh yang berlangsung Disember 2010 di Masjid Wilayah Persekutuan dengan penyertaan 200 peserta. Program kali ini mempersembahkan modul dan pengisian "Teknik Belajar" dan "Konsep Sahsiah Rasulullah" yang disusun khas untuk membantu dan memacu kecemerlangan pelajar. Untuk ibu bapa yang ingin mengisi masa cuti sekolah anak-anak dengan pengisian studi kreatif dan penghayatan ruh Islam, kami mengalu-alukan penyertaan anak-anak anda ke perkampungan ilmu dan sahsiah sempena cuti sekolah Mac ini.





OBJEKTIF PROGRAM Dan MODUL






BAGAIMANA MENDAFTARKAN PESERTA?
  1. SMS nama peserta dan umur ke 019 303 9845 ( Ust Aziz) atau 013 633 3035 ( Ust Luqman ) atau hadir ke Pejabat Masjid Wilayah Persekutuan 
  2. Sila buat bayaran awal dan maklumkan sebaik sahaja pembayaran dibuat.
  3. Faks slip ke 03 6273 5131 atau email ke csq_training@yahoo.com atau serahkan pada hari program. ( Jika bayaran tunai dibuat dengan pihak MWP, sila simpan resit bayaran)


  4. KEPERLUAN PESERTA
    • Peserta lelaki - Pakaian bebas ( baju melayu, kemeja, tshirt, seluar sukan, slack, kopiah
    • Peserta wanita - Pakaian bebas ( Baju kurung, tshirt lengan panjang, track
    • Alatan mandi, baju sejuk, bantal dan sleeping bag@toto
    • Ubat jika peserta menghidap penyakit tertentu 
    •  
    •  
    • Aturcara Kem Motivasi Sahsiah & Teknik Belajar 2011

Sila klik pada gambar untuk besarkan imej


Rebutlah peluang untuk menjadi yang terawal mendaftarkan peserta untuk perkampungan ilmu dan sahsiah ini. Anda juga boleh daftar peserta dengan meninggalkan nama penuh peserta, umur dan no telefon di ruangan komen. Pihak Creative SQ akan menghubungi anda. Terima kasih. Salam Maulidurrasul ..

1 comment:

Anonymous said...

Salam Ustaz, Boleh ke pergi daftar terus ke masjid wilayah?
Pn Almiza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...