Thursday, June 11, 2015

CSQ Training Centre@Jabatan Kehakiman Syariah Selangor Darul Ehsan (JAKESS)

Kursus Motivasi Teambuilding&Pemantapan Kerjaya
Suria Beach Resort Pulau Pangkor
8-10 Jun 2015
26 Peserta dari JAKESS

CSQ Training Centre berkampung selama 3 hari 2 malam dalam Kursus Motivasi Teambuilding & Pemantapan Kerjaya untuk 26 kakitangan Jabatan Kehakiman Syariah Selangor JAKESS. 

Alhamdulillah, dengan kursus ini, kami mengetahui lebih jelas kewujudan, peranan dan fungsi JAKESS yang memberi nasihat  dan ulasan undang-undang yang berkaitan dengan pelaksanaan, penguatkuasaan dan pengubalan undang-undang syariah diperingkat persekutuan yang dirujuk oleh kerajaan dan agensi-agensi di bawahnya.

Bersama peserta JAKESS yang "sporting"
Sesi ice breaking


Group binding

Antara tugasan dalam Group Binding

Aktiviti senaman pagi

Aktiviti cakar harimau

Traffic Jammed

Check point Rotation 

Check point Rotation

Gelagat peserta sebelum "snorkeling"

Ronda-ronda pusing Pulau Pangkor


Kuliah maghrib bersama Ustaz Hasan

F1 Pitstop

F1 Pitstop

3 hari 2 malam berkursus di Suria Beach Resort, Pulau Pangkor, Perak. Suatu lokasi yang amat baik ( Highly recommended) untuk melaksanakan kursus motivasi korporat. Bilik penginapan yang selesa, makanan citarasa kampung yang baik serta berhampiran lautan yang semulajadi di samping dewan kursus yang berhawa dingin dan selesa membantu menambahkan impak dan kesan kepada peserta.

Sekalung budi kepada Puan Lidya selaku Pegawai Unit Latihan, JAKESS yang sudi memberikan ruang untuk CSQ Training Centre berkongsi input dan pencerahan.

Ingin melaksanakan Kursus di organisasi anda?
3 Modul Utama iaitu High Impact Team | 2 Mm To Success | R&R Mukmin bersedia untuk diserapkan di dalam diri & kerjaya para kakitangan dalam setiap organisasi.

Hubungi CSQ Training Centre hari ini di talian 03 6205 2553 atau 013 993 0207 ( Cik Nora) untuk info lanjut & tempahan tarikh kursus.

Let Us Show You The Way!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...