Wednesday, June 17, 2015

CSQ TRAINING CENTRE@PUSRAWI INTERNATIONAL COLLEGE OF MEDICAL SCIENCES (PICOMS)

PROGRAM PEMANTAPAN DIRI & SAHSIAH
"Perbaiki Diri, Perbaiki Minda"
Taman Botanikal Ayer Keroh, Melaka
29 - 31 Mei 2015
60 Pelajar dari PICOMS

CSQ Training Centre berkampung selama 3 hari 2 malam dalam Kursus Pemantapan Diri & Sahsiah  untuk 60 pelajar Pusrawi International College Of Medical Sciences (PICOMS) yang dianjurkan Unit Mentor Mentee PICOMS.

Kem ini bertujuan untuk melahirkan dan meningkatkan kembali semangat di kalangan remaja dan menjadikan individu yang tidak mudah mengalah dalam kehidupan ini. Walaupun terdapat beberapa kekangan yang timbul dari segi pengurusan kem & makan  namun itu semua tidak mematahkan semangat kami untuk menjayakan program ini.

Alhamdulillah, masalah itu dapat diatasi dan program berjalan dengan lancar dan pelajar turut memberikan kerjasama yang baik. 





Sesi Ice Breaking





Aktiviti Senaman pagi

Slot : Survival Course

Sesi Pemarkahan

Explorace :Checkpoint - FOKUS



F1 Pitstop




Sekalung budi kepada En. Mohd Aysraf selaku Ketua Unit Mentor Mentee, PICOMS yang sudi memberikan ruang untuk CSQ Training Centre berkongsi input dan pencerahan.

Ingin melaksanakan Kursus di organisasi anda?
3 Modul Utama iaitu High Impact Team | 2 Mm To Success | R&R Mukmin bersedia untuk diserapkan di dalam diri & kerjaya para kakitangan dalam setiap organisasi.

Hubungi CSQ Training Centre hari ini di talian 03 6205 2553 atau 019 303 9845 ( En. Aziz) untuk info lanjut & tempahan tarikh kursus.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...